Sıkça Sorulan Sorular
  • Sportinn’de satılan ürünler orijinal midir ?

    Sportinn 12 şehir ve 23 Nike mağazası ile faaliyet göstermektedir. Sportinn.com.tr’de satılan tüm ürünler %100 orijinal ve marka garantisi altındadır.

  • Sportinn.com.tr’ den alışveriş yapmak güvenli mi?

    Online Mağaza’mız üst düzey güvenlikli alışveriş imkanı sunmaktadır. Ödeme yaparken kredi kartına ait bilgiler 256 bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmaktadır. Bu işlem sırasında bilgiler sadece bankaya gönderilmekte, Sportinn tarafından saklanmamaktadır.

  • Sportinn.com.tr’ ye nasıl üye olabilirim?

    Sportinn.com.tr’ye üye olabilmek için ana sayfanın sağ üst köşesinde yer alan “Üye Ol” sekmesine tıklamanız gerekmektedir. Açılan sayfada gerekli alanları doldurmanız yeterlidir. Üyelik talebinizin onayını e- posta adresinizden takip edebilirsiniz.

  • Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

    Üyelik bilgilerini güncelleyebilmek için ana sayfanın sağ üst köşesinde yer alan “Hesabım” sekmesine giriş yaptıktan sonra “Bilgilerimi Güncelle” kısmına tıklamanız yeterlidir.

  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

    Online Mağaza’mızdan üyeliksiz alışveriş yapabilirsiniz. Yine de Sportinn olarak size daha iyi hizmet sunabilmek adına, sizi Sportinn sayfasına üye olmaya davet ediyor ve iyi alışverişler diliyoruz.

  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unuttuysanız, “Üye Ol” kısmına tıklayıp “Şifremi Unuttum” sekmesinden üyeliğinize kayıtlı e-posta adresinizi yazarak şifrenizi sıfırlamak için bağlantı gönderebilirsiniz. Bağlantıyı gönderdikten sonra size gelen e-mail’deki sıfırlama işlemlerini takip ederek yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

  • Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

    Şifrenizi değiştirmek için sayfamıza üye olduktan sonra “Hesabım” sekmesine tıklayarak “Şifremi Değiştir” butonundan yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

  • Sportinn.com.tr’den nasıl alışveriş yapabilirim

    Sportinn.com.tr Online Mağaza’mızdan alışveriş yapabilmek için sitemize üye olduktan sonra seçtiğiniz ürünün/lerin size uygun olan bedenine tıklayarak ürününüzü sepetinize ekleyebilirsiniz. Alışverişinizi tamamlamaya karar verdiğinizde, ödeme adımlarını takip ederek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

  • Türkiye’nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

    Online Mağaza’mızdan Türkiye’nin her yerinden güvenli bir şekilde sipariş verebilirsiniz.

  • Sipariş takibi nasıl yapabilirim?

    Sipariş takibinizi yapabilmek için alışverişinizi tamamladıktan sonra size gelen e-postadaki Yurtiçi kargo firması takip numarasından https://www.yurticikargo.com/tr sitesine girerek kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz. Eğer bu adımlara rağmen kargonuzun nerede olduğunu takip edemiyorsanız,  Yurtiçi kargo şirketinin müşteri temsilcisi arayarak (444 99 99 ) kargo takip numaranızı belirttiğiniz takdirde kargonuzun son durumunu öğrenebilirsiniz.

  • Sipariş iptal edebilir miyim?

    Siparişiniz işleme alındıktan/onaylandıktan sonra iptal işlemi gerçekleşmemektedir. Sipariş iptal süreciniz ile alakalı detaylı bilgi için 0850 283 52 19 WhatsApp iletişim hattımızdan bizler ile iletişime geçebilirsiniz.

  • Adres değişikliği yapabiliyor muyum?

    Siparişiniz işleme alındıktan sonra adres değişikliği gerçekleştirelememektedir.Siparişiniz onaylanmadı ise adres değişikliği için Müşteri hizmetleri (0850 283 52 19 ) numaramızdan bize ulaşabilirsiniz.

  • Kampanya kupon kodları hangi ürünlerde geçerlidir?

    Online Mağazamızda yer alan indirimli ürünler, lansman ürünleri (Air Force , Dunk ve Air Jordan 1) modellerimiz haricinde tüm ürünlerde geçerlidir.

  • Lansman ürünleri nelerdir?

    Lansman ürünlerimiz sınırlı sayıda stoğu mevcut olan Dunk, Air Jordan 1 , Air Force ve Yeni Sezon Galatasaray Forma modellerimizdir. Stokları hızla tükenen bu modellerimizde kampanya kupon kodları geçerli değildir.

  • Siparişim defolu / kusurlu ulaştı, ne yapabilirim?

    Eğer siparişinizde bir hata veya kusura rastladıysanız satın almış olduğunuz ürünü kullanmadan, size gönderilen kutu ve etiketleri zarar görmemiş şekilde, adresinize gönderilen faturadaki gerekli bölümleri doldurarak tarafımıza yollayabilirsiniz. Gönderim yaparken anlaşmalı olduğumuz  Yurtiçi kargo ile 946287847 koduyla tarafımıza gönderim yaptığınız taktirde adres otomatik olarak belirlenecek ve kargo bedeli tarafımızdan karşılanacaktır.

  • Ödeme seçeneklerim nelerdir?

    Ödeme seçeneklerimiz kredi kartı, havale ve Garanti Pay şeklindedir. Havale ödemesini tarafımıza para transferi yaparak tamamlayabilirsiniz. Ödeme dekontunuz teyit edildikten sonra alışverişiniz tamamlanacaktır.

  • Kapıda ödeme yapabilir miyim?

    Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

  • Havale ile ödeme yapabilir miyim?

    Online Mağaza’mızdan havale yöntemi ile ödeme yapabilirsiniz. Ödeme adımlarında havale bilgileri yer almaktadır.

  • Alışverişlerde taksit yapılıyor mu?

    Alışverişlerinizde anlaşmalı bankalarımıza (Yapı Kredi, Finansbank, Denizbank, Ziraat Bankası, Garanti ve İş Bankası) vade farksız 3 taksit imkanı sunulmaktadır. Kredi kartı bilgilerinizi sistemimize girmenizle birlikte taksit seçenekleri otomatik olarak karşınıza çıkacaktır.

  • 3D kullanmalı mıyım? Neden güvenli?

    3D Secure ile yapılan ödemelerinizde, sadece kart sahibinin cep telefonuna gelen onay kodu ile alışveriş işlemi yapılabilmektedir. Bu sayede kart sahibi dışında herhangi bir kullanıcının ödeme yapması engellenir. Müşterilerimiz alışverişlerini maksimum güvenlik düzeyinde yapabilmektedir.

  • Kargom nerede?

    Sipariş takibinizi yapabilmek için alışverişinizi tamamladıktan sonra size gelen e-postadaki Yurtiçi firması kargo takip numarasından https://www.yurticikargo.com/tr  sitesine girerek paketinizin durumunu öğrenebilirsiniz. Eğer bu adımlara rağmen siparişinizin nerede olduğunu takip edemiyorsanız, Yurtiçi kargo şirketinin müşteri temsilcisini arayarak online sipariş numarasını belirttiğiniz taktirde kargonuzun son durumunu öğrenebilirsiniz.

  • Farklı bir kargo ile gönderim sağlayabilir miyim?

    Yurtiçi kargo ile gönderiminizde 946287847 kodu ile merkez ofisimize gönderim sağlayabilirsiniz.  Farklı bir kargo firmasıyla gönderim yapılması durumunda ücret müşteri tarafından karşılanmaktadır.

  • Siparişim ne kadar sürede teslim edilir?

    Siparişiniz bize ulaştıktan sonra 24 saat içerisinde Yurtiçi kargoya teslim edilmektedir. Cuma günü öğleden sonra sipariş verirseniz, siparişiniz yoğunluğa bağlı olarak Yurtiçi kargoya cumartesi günü verilecektir. Kargoların taşıma ve dağıtım süreleri 1-3 iş günü arasında değişmektedir.

  • Satın aldığım ürünü alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

    2000 TL ve üzeri yapılan alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. Ancak 2000 TL altındaki siparişleriniz için 60 TL kargo ücreti faturanıza eklenir.

  • Değişim koşulları nelerdir? Nasıl değişim yapabilirim?

    - Satın almış olduğunuz ürün kullanılmamış ve giyilmemiş olmalıdır.

    - Ürün orijinal kutusu hiçbir şekilde zarar görmemiş ve değiştirilmemiş olmalıdır.

    - Ürün etiketleri çıkartılmadan, ambalajı ve varsa ürün ile beraber gelen aksesuarları ile birlikte eksiksiz bir şekilde geri gönderilmelidir.

    - Bu koşullara uymayan hiçbir ürünün değişimi kabul edilmeyecektir.

    - Belirtilen koşullar teyit edildikten sonra değişim işleminizi 2 farklı yol ile yapabilirsiniz:

    1) Gönderilen faturadaki gerekli bölümleri doldurarak değişim işlemini başlatabilirsiniz.

    Yurtiçi kargo ile gönderiminizde 946287847 kodu ile merkez ofisimize gönderim sağlayabilirsiniz.  Kodu vermeniz durumunda kargo bedeli tarafımızdan karşılanmaktadır.

    2) Online Mağaza’mızdan aldığınız ürünlerin değişim işlemlerini faturanız ile birlikte tüm mağazalarımızdan yapabilirsiniz.

  • Ürün değişiminde almış olduğum ürünün fiyatı değişmiş olursa fiyat farkı öder miyim?

    Satın almış olduğunuz fiyat üzerinden değişim işleminiz yapılmaktadır.

  • İade işleminden sonra geri ödemem ne kadar sürede yapılır?

    İade işlemlerinizden sonra 1-2 iş günü içerisinde tarafınıza ödeme iadeniz yapılmaktadır. Bankanıza bağlı olarak tarafınıza yansıma süresi maksimum 14 iş günüdür.

  • İade Koşulları Nelerdir? İade nasıl yapabilirim?

    - Satın almış olduğunuz ürün kullanılmamış ve giyilmemiş olmalıdır.

    - Ürün orijinal kutusu hiçbir şekilde zarar görmemiş ve değiştirilmemiş olmalıdır.

    - Ürün etiketleri çıkartılmadan, ambalajı ve varsa ürün ile beraber gelen aksesuarları ile birlikte eksiksiz bir şekilde geri gönderilmelidir.

    - Bu koşullara uymayan hiçbir ürünün iadesi kabul edilmeyecektir.

    - Belirtilen koşullar teyit edildikten sonra gönderilen tarafınıza gönderilen iade formundaki gerekli bölümleri doldurarak iade işlemini başlatabilirsiniz.

    Yurtiçi kargo ile gönderiminizde 946287847 kodu ile merkez ofisimize gönderim sağlayabilirsiniz.  Kodu vermeniz durumunda kargo bedeli tarafımızdan karşılanmaktadır.

  • İade ve Değişim ne kadar sürede yapabilirim?

    Sitemizden aldığınız ürünleri siparişiniz elinize ulaştıktan sonraki 14 gün içerisinde değişim veya iade işlemini yapabilirsiniz.

  • Faturamı kaybettim nasıl değişim/iade yapabilirim?

    Online Mağaza'mızdan satın alınan ürünün faturasını kaybetmeniz durumunda WhatsApp Müşteri Hizmetleri (0850 283 52 19) hattımızdan iletişime geçebilirsiniz. Online üzerinden iade veya değişim işlemlerinizi gerçekleştirebilir, mağazalarımızdan sadece değişim işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. 

  • Sportinn.com.tr'nin anlaşmalı olduğu bankalar hangileridir?

    Anlaşmalı olduğumuz bankalar Yapı Kredi, Finansbank, Denizbank, Garanti, Akbank , Ziraat Bankası, İş Bankası'dır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.